דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פעילויות לפורים ולפסח 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 308   [ נצפה 4086 פעמים ]

פעילויות לפורים ולפסח

החגים, פורים ופסח, מגיעים שוב בעוד רגע וחשוב כבר מעכשיו להתכונן אליהם ולהכין את מאגר הפעילויות לילדים לתקופת החופש ולהתרגשות של התחפושות והאיפור של פורים.

פורים כידוע הוא חג של ילדים, הוא מאפשר הגשמת חלומות, יצירת גיבורים חדשים, פורקן פיזי ורגשי ויצירה של בלגן מאורגן אשר המבוגרים מאשרים בשמחה. ילדים רבים מציינים כי זה החג האהוב עליהם ואפשר להיות בטוחים שהסיבה לכך נעוצה בתחפושות ובאיפור.

חלק מההורים מכינים את התחפושות לבד ובעזרת לא מעט יצירתיות יוצרים לילדים תחפושות מקורות ויוצאות מן הכלל. אחרים הולכים לחנויות או משאילים מחברים תחפושות משנים קודמות ולא פעם נאלצים לחפש שעות אחר הטרנד החדש ביותר שהילד לא מוכן לוותר עליו.
כאשר מדובר בילדים קטנים המצב יותר פשוט, הם פחות רצים אחרי הטרנד ועבורם תחפושת אריה, פרפר או פרח היא בהחלט מספקת. כאן יכולות להיכנס לפעולה לא מעט פעילויות והפעלות לילדים. הפעילויות יכללו איפור של הילד לחיה או דמות (פיה למשל), לתת לילד יד חופשית באיפור עצמי והוספת נצנצים ואפילו לתת לו לעשות קעקוע זמני (שכמובן יורד ואינו משאיר סימן).

פעילות נוספת היא הכנה של רעשנים ממגוון גדול של חומרים מהטבע או כאלו שניתן למצוא בכל בית. כידוע ברעשן משתמשים בכל פעם שמשמיעים את שמו של המן במגילה ועל ידי הכנת הרעשנים אפשר לספר לילדים על המן בדרך נעימה וקלה להבנה.

את הפעילויות הללו יכול להנחות הורה מוכשר וכריזמטי או הגננת בגן, אך ניתן ולפעמים רצוי להזמין מנחה מקצועי אשר יעביר את ההפעלה בהתלהבות, יביא איתו את כל הציוד הדרוש (איפור שמאושר לילדים, קרם פנים, חומרי יצירה וכדומה) וכמובן יהיה בעל יכולת איפור גבוהה יחסית אשר תספק את קהל הילדים.

הפעלה נוספת אשר חשובה לא פחות היא הכנת משלוחי מנות ליתר הילדים בקבוצה או לילד אחד לפי הגרלה. ההכנה יכולה לכלול גם אפיה ביתית של אוזני המן וגם הכנה של דבר מה אישי, פתק ברכה, ליצן קטן או רעשן. הפעלה זו גם כייפית וגם מלמדת את הילדים על נתינה.  

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב